ZŠ a MŠ Všemina
ZŠ a MŠVšemina

Mobilní aplikace školy ke stažení ZDE

Týdenní plány

           Týdenní plán  -  nabídka činností

Podle věku: 3-4 roky - Žluťásci, 4-5 let – Modrásci, 5-6 let – Berušky – předškoláci

Téma: 9.2 Mamince k svátku

 

        

  Pondělí: RK: ,,Adaptační program pro předškoláky“

-       Vybarvování korálů podle vzoru

-       Nácvik na besídku

-       Tematické hry a činnosti

-       Pobyt venku       

 

 

 Úterý  :  RK: -  ,,Malá technická univerzita“

-       nácvik na besídku

-       výrobek ke dni matek

-       Tematické hry a činnosti

-       Pobyt venku

 

Středa  : 

                               

                       STÁTNÍ SVÁTEK

 

 

Čtvrtek:  RK – proč maminky slaví svátek..?

-       ,,Jak vypadá moje maminka”

-       PL –  něco o moji mamince..

-       nácvik na besídku

-       tematické hry a činnosti

-       pobyt venku

 

 

Pátek :    RK – PL – něco o moji mamince ..

-       umím všechno, co máma – hra s nafukovacím balonkem

-       Nácvik na besídku

-       Tematické hry a činnosti

-       Pobyt venku

 

Mateřská škola

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.
Volně ke stažení:

Odkazy

Východ a západ slunce

Slunce vychází:5:14

Slunce zapadá:20:15

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9
1
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Svátek

Svátek má Stanislav

Pranostiky

Pranostika na akt. měsíc

Májová kapka platí dukát.

Pranostika na akt. den

Stanislavova jařice, Urbanův oves a Vítův len vyhánějí hospodáře z domu ven.

ZŠ a MŠ Všemina

V budově naší školy se učí více než 120 let. V roce 1889 byla zásluhou členů výborů obcí Všeminy a Dešné ve Všemině postavena nová obecní dvojtřídní škola. Přípravné práce započaly již v roce 1887. Ve dvou třídách se učilo kolem 180 dětí. Povinná výuka ve veřejné škole obecné přispěla ke značnému snížení negramotnosti v obci. Při sčítání obyvatel k 31.12.1880 z 877 obyvatel obce znalo číst a psát 456, jen číst umělo 197, číst ani psát neznalo 224 osob. V roce 1891 se jejich počet snížil na pouhých 30.